سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عــhــgـــhـــــشـــــSــeـــــق

*1*اینsmsرو بخون.

باور کن جدی میگم،من خودم اول قبول نداشتم.

مشقامو خوب نوشتم بابام بهم عیدی داد.یه توپ قلقلی داد.

*2*در احادیث معتبر است که خداوند پس از آفریدن تو نیم ساعت خندید

*3*فقط یه با بهت می گم دوستت دارم

.

.

چون خوب نیست ادم زیاد دروغ بگه.

*4*سه روش فرشته شده

1

2

3

چیه دنبال چی می گردی؟تو فعلا آدم شو،فرشته شدن پیشکشت.

*5*ببخشید یه سوال شرعی داره.......

دیشب خواب شما رو دیدم،آیا نماز وحشت بر من واجبه؟؟؟!!؟؟

*6*سلام خوبی؟ببخسید مزاحم می شم...راستش می خواستم جدا از sms بازی ها یه چیزی بگم:

شما می دونی که من خیلی دوستت دارم و دیوونتم،می خوام فدات شم و دورت بگردم تا تو هم دوستم بداری

از چند جمله تشکیل شده.....؟؟

*7*می نویسم نامه ای با برگ زیتون

فراموشم نکن ای دوست شیطون

پیامی فرستادم با برگ پسته

جوابم بده گردن شکسته!!

*8*دعای شب یه کودک؛

خدایا.می دونی کم آب خوردم،جیش هم کردم.پس کمک کن شب جامو خیس نکنم!!

..

..

خوب گلم حالا که دعاتو خوندی برو لالا کن!


نوشته شده در چهارشنبه 89/10/29ساعت 5:35 عصر توسط غرور نظرات ( ) |


Design By : Pichak