سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عــhــgـــhـــــشـــــSــeـــــق

ای کاش تنها یک نفر هم در این دنیا مرا یاری کند

،ای کاش می توانستم با کسی درد دل کنم تا بگویم که ،

من دیگر خسته تر از آنم که زندگی کنم تا ابد غم شبهایم را ،

تا بفهمد درد تن خسته و بیمارم را ،

قانون دنیا "تنهایی" من است و

"تنهایی" من قانون عشق است و

عشق ارمغان دلدادگیست و این سرنوشت سادگیست

 

سلام،سلام به همه دوستانی که تولدمو تبریک گفتن و اونایی که فراموشم کردن

خوبید؟

دلم براتون تنگ شده،ولی.......

اومدم بگم که من خیلی کم میام

وبلاگ جدیدی ساختم،خوشحال میشم بهم سر بزنید

www.paeez90.blogfa.com

حتما بیاید /منتظر حظور گرمتون هستم

دوستتون دارم

به امید دیدار........

بووووس

 

www.paeez90.blogfa.com

 

بااااااااااااااای تا هاااااااااااااای



 


نوشته شده در سه شنبه 90/5/18ساعت 7:7 عصر توسط غرور نظرات ( ) |


Design By : Pichak